Reklama „Facebook” platformoje yra viena populiariausių socialinės žiniasklaidos rinkodaros formų. Dėl plačios aprėpties ir galimybės tiksliai pritaikyti reklaminius pranešimus ji yra geriausias sprendimas daugeliui įvairių pramonės šakų verslininkų. Šiuo metu „Facebook” turi vieną populiariausių ir veiksmingiausių reklamos sistemų interneto reklamos rinkoje. Jos pagalba galima reklamuoti produktus ir paslaugas „Facebook”, „Instagram”, „Messenger” programoje ir „Facebook” partnerių tinkle. Šiame straipsnyje pirmiausia aptarsime, kokia yra parduodanti reklama Faacebook’e.

Kas yra „Facebook” reklama?

„Facebook” reklama – tai mokama reklaminė medžiaga, rodoma „Facebook” ir jo partnerių tinkluose. Tai gali būti paveikslėlis, vaizdo įrašas, žinutė, kontaktinė forma arba produktų katalogas. Socialinės žiniasklaidos rinkodaros pagrindas – tiksliai atrinktai tikslinei grupei skirta rinkodara. Norint pradėti transliuoti veiksmingas „Facebook” reklamas, būtinas facebook administravimas, kuris padės nustatyti reklamos tikslą, auditorijos grupę, reklamos formatą ir biudžetą. Tai pagrindiniai reklamos parametrai, kuriuos nustačius pasiekiami realūs verslo rezultatai – įmonės žinomumo didinimas, susidomėjimas paslaugomis ar produktų pardavimais. „Facebook” reklama leidžia aktyviai pasiekti naujus klientus. Žmonės, kurie domisi reklama, nuolat lankosi „Facebook”, o tikslinės reklaminės medžiagos rodymas yra pirmas žingsnis siekiant užmegzti su jais ryšį.

Ką siūlo reklama „Facebook”?

„Facebook Ads” reklamos sistema suteikia daugybę galimybių pasirinkti reklamos strategiją. Viskas priklauso nuo konkrečios įmonės rinkodaros tikslų. „Facebook” reklama leidžia sutelkti dėmesį į prekės ženklo žinomumo didinimą, kontaktų užmezgimą, didesnius pardavimus internetinėje parduotuvėje ir net skatinimą apsilankyti jūsų stacionarioje parduotuvėje. „Facebook” reklamos tikslai pasirenkami kampanijos kūrimo pradžioje. „Facebook” reklama pirmiausia suteikia jums:

prekės ženklo atpažįstamumą – šio tipo „Facebook” reklama leidžia pasiekti plačią auditoriją ir išlaikyti jos susidomėjimą reklamuojamu prekės ženklu;

pasiekiamumą – pasirinkę šio tipo reklamą galite pasiekti kuo platesnę auditoriją savo žinute;

srautą – jūsų interneto svetainę aplanko daugiau žmonių;

aktyvumą – tai padeda suburti aktyvią fanų bendruomenę Facebook paskyroje;

programų diegimą – šio tipo reklama leidžia reklamuoti mobiliąsias programas, skatinant jas atsisiųsti ir įdiegti;

vaizdo įrašų rodymą – reklamos „Facebook” galimo ir naudojant vaizdo medžiagą, pvz., reklaminius filmus;

kontaktų užmezgimą – šio tipo reklama leidžia užmegzti naujus kontaktus, pavyzdžiui, užpildant kontaktų formą;

daugiau žinučių – yra galimos „Facebook” reklamos, kurios padeda užmegzti tiesioginį ryšį su gavėjais per „Messenger” programėlę.

Parašykite komentarą