Tai daugeliui aktualus klausimas, kadangi pagal tai galima suprasti ir verslo poreikius bei aspektus, kurie prisideda prie sėkmingos veiklos. Kadangi kartais nuo šio pasirinkimo labai priklauso ir visa ateitis. Aišku, yra du pagrindiniai aspektai. Pirmasis, būtų vieta. Daugelis renkasi arba miesto centrą, arba naujus rajonus, verslo centrus, kurie būtų pasiekiami iš daugelio miesto vietų bei natūraliai prieinami daugeliui žmonių. Taip pat svarbu ir pačių erdvių ypatybės. Tačiau tai jau labiau individualus dalykas, kuris priklauso nuo kiekvienos veiklos. Tuo labiau, kad kartais tenka derintis bei priimti nestandartinius sprendimus. Tačiau geriausias pavyzdys būtų naujai vystomas projektas su gyvenamosiomis erdvėmis bei vieta verslui, kuris įsikūręs netoli miesto centro.
Nuomotis ar geriau iš karto pirkti?
Gana dažnas klausimas, kurį sau kelia ne vienas verslininkas. Aišku, neretai šį pasirinkimą nulemia ir finansinis aspektas. Kadangi parduodamos komercinės patalpos Vilniuje gali pareikalauti tikrai didelių investicijų, kurias sau leisti galės tikrai ne kiekvienas. Ypač, jeigu tai dar tik veiklos pradžia. Tokiu atveju belieka saugesnis nuomos variantas. Tačiau turint resursų tikrai naudinga pagalvoti ir apie pirkimą. Kadangi tai gali tapti savotiška investicija. Net jeigu ateityje konkrečių patalpų ir nereikės, jų vertė tikrai nebus nukritusi. Be to, visuomet jas galima išnuomoti ir taip dar papildomai uždirbti bei užsitikrinti pajamas.
Ne vieta kuria žinomumą
Kartais gali atrodyti, jog pasirinkus tinkamą vietą automatiškai sulauksime ir gausaus žmonių srauto. Taip, tam tikrose vietose jis tikrai didesnis, tačiau tai nereiškia, kad visi jie užsuks į naujai atsidariusią parduotuvę ar paslaugų teikimo vietą. Kadangi jokios parduodamos komercinės patalpos Vilniuje to negali garantuoti. Pirmiausia, tai turi būti aktualu šalia esantiems žmonėms. Būtent tą reikėtų įvertinti ir renkantis vietą. O vėliau jau seka kiti aspektai. Tokie kaip reklama, paslaugų ar prekių kokybė bei klientų patirtis. Visu tuo reikėtų pasirūpinti nuo pat pirmųjų dienų. Kadangi nuo pradžios sėkmės labai daug priklauso ir žinomumas ateityje.